השכרת יאכטה ליום הולדת בהרצליה

מסיבת יום הולדת על יאכטה בהרצליה

השכרת יאכטה ליום הולדת היא הטרנד הנפוץ ביותר. חגיגה עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים, עם פינוקים ואטרקציות, בלב ים כחול ופתוח, עם נופים מדהימים, מוסיקה שאוהבים ושמפניה קרה. החוויה הכי מיוחדת לכבוד היום הכי מיוחד.

צרו קשר עוד היום!

052-2238242

052-6284442

[email protected]

תמיד נרצה לחגוג את יום ההולדת עם החברים הטובים ביותר, החברים הקרובים שנמצאים איתנו לאורך הדרך. אנחנו נשמח לחגוג אותו עם המשפחה הקרובה שלנו. הכי חשוב – לשמוח, להנות ולחוות חוויה שהיא בלתי נשכחת. חוויה נפלאה שניקח איתנו להמשך הדרך.

כשאנשים מחפשים חוויות נפלאות ורוצים לחוות ריגושים, הם חושבים הרבה פעמים על הים. הים משכיח מאיתנו את הדאגות של היום יום, ונותן לנו תחושה של עוצמה מחודשת. אנחנו נרגעים ומחייכים יותר.

השכרת יאכטה ליום הולדת בהרצליה

אכטה להשכרה ליום הולדת – לשלב את כל הדברים הנפלאים באירוע אחד

הטרנד הכי חזק היום הוא חגיגת יום הולדת על יאכטה. מדובר בחוויה מיוחדת, מהנה ומפנקת.

את יום ההולדת ניתן לחגוג בדרך הכי נפלאה וחווייתית שיש: הפלגת יום הולדת על יאכטה, אל לב ים, עם החברים הקרובים, החבר’ה מהעבודה או המשפחה, מוסיקה, אטרקציות, שמש, רוח וים כחול.

החגיגה הזו בוודאי תהיה בלתי נשכחת עבורכם. זהו שייט יום הולדת שיפתח להם כמו שצריך את השנה עם חוויה מדהימה. יהיו בה המון חיוכים וחוויות טובות.

יש לכם שאלות? דברו איתי – 

 


השכרת יאכטות לימי הולדת – חוויה ייחודית

אתם יכולים לדמיין את זה? אתם מגיעים אל היאכטה במרינה בהרצליה, עם כל החברים הקרובים. היאכטה מקושטת לכבוד יום ההולדת שלכם. צוות ההפלגה המקסים של סימונה השכרת יאכטות ילווה אתכם לאורך הדרך, באדיבות ומקצועיות, ביחס טוב, בחיוך וכמובן תוך ניסיון רב.

כולם עולים לסיפון, המוסיקה מתנגנת ברקע, המנוע מופעל וכולנו יוצאים אל הדרך מהמרינה בהרצליה אל לב הים, צופים בחופים הנפלאים של תל-אביב והרצליה מצד אחד, ובים הכחול והאופק משאר הכיוונים.

השמפניה נפתחת ועושים לחיים, המוסיקה מתגברת, ריקודים ושמחה, משתזפים בכיף על הסיפון של היאכטה, קופצים אל המים המרעננים ושוחים בלב הים עם אבובים, גלגלים, ואטרקציות מגניבות.

בסיום ההפלגה נשוב בבטחה אל המרינה הנפלאה בהרצליה.

אנחנו בסימונה השכרת יאכטות יודעים להפוך את יום ההולדת שלכם לחוויה בלתי נשכחת – חוויה לחיים.

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן