הפלגה רומנטית בהרצליה – חבילת זהב רק ב 1780 ש”ח

חבילת זהב  

החבילה כוללת: 4 שעות חווייתיות ומפנקות, הפלגה רומנטית בשקיעה, ארוחת ערב חמה, עיסוי זוגי, יין צונן, שוקןלדים בצורת לב,שתיה קלה וחמה חופשית, קישוט היאכטה בזר גדול של בלונים, שלט מזל טוב, מוסיקה וחדר VIP . ניתן להוסיף עיסוי זוגי בתוספת מחיר.

האוויר הצח והנקי, המפרש המתוח, ריח הים – ואהבה אין סופית. הפלגה רומנטית היא הדרך המושלמת להראות לאהובכם עד כמה אתם אוהבים אותם, בקסם הרומנטי של הים עם כוס שמפניה מרעננת, רחצה בלב הים ומוזיקה לפי טעמכם. אין סיכוי שבן או בת הזוג יצליחו להישאר אדישים אל מול ההפתעה המקורית שהכנתם עבורם.

הפלגה רומנטית במרינה בהרצליה

בעבר, הפלגה רומנטית נתפסה כנחלתם של העמידים בלבד. אך כיום מדובר באטרקציה פופולארית במיוחד, ולא בכדי. כמה שעות בלב ים הן משאלתם של זוגות רבים שמאסו במסעדות, בתי הקפה והקולנוע, והישיבות בבית. בנוסף, בלב ים בדרך כלל אין קליטה סלולרית כך שאפשר להתמסר זה לזו לחלוטין, ופשוט ליהנות מהביחד שלכם:

  • הצעת נישואין רומנטית – כל אחד שואף להיות המקורי ביותר כשזה מגיע להצעת הנישואין שלו לאהובתו. האם אין תפאורה רומנטית מושלמת יותר מאשר הים הפתוח, והשקיעה שברקע?
  • ארוחה זוגית – לפעמים בתי הקפה והמסעדות מתחילים להיראות משעממים ורגילים מידי. מה דעתכם על ארוחה יוקרתית על גבי יאכטה שכל כולה שלכם?
  • יום הולדת ויום נישואין – לא משנה באיזה אירוע מדובר, תוכלו להיות בטוחים שבן או בת הזוג יודו לכם מקרב ליבם על ההפתעה המרגשת והמיוחדת.
  • בילוי שובר שגרה – שבת בבוקר יום יפה, מה עושים הפעם? זה הזמן לצאת לשיט רומנטי על יאכטה יוקרתית במרינה בהרצליה.

ליהנות מהביחד ביאכטה של סימונה השכרת יאכטות

אם בא לכם להפתיע את בן או בת הזוג בחוויה בלתי נשכחת, שריינו את מקומכם אצלנו בסימונה השכרת יאכטות. הצוות המקצועי והאדיב שלנו יחכה לכם בהפלגה רומנטית עם יין צונן ושוקולדים שימתיקו , מוזיקה לפי טעמכם, נשנושים ,שתייה קרה וחמה, יאכטה נקייה שכל כולה תהיה רק שלכם למשך כמה שעות. כל אחד זקוק לשבירת שגרה מידי פעם, בואו לשבור אותה אצלנו!

להזמנות תתקשרו 052-2238242

יש לכם שאלות? דברו איתנו –

 

הפלגה רומנטית בהרצליה עם היאכטות המופארות של סימונה

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן