חבילה מפנקת הפלגה ועיסוי על יאכטה מפוארת

הפלגה + עיסוי מפנק, חבילה משולבת רק ב 1290 ש”ח

  • הפלגה מרגיעה לאופק, עם יין צונן,שוקולדים בצורת לב להמתיק את הרגעים היפים, קשוט היאכטה בזר בלונים  ושלט מזל טוב וחדר VIP למנוחה (בתאום מראש),

  •  עיסוי זוגי מפנק עם צוות מקצועי בתוך היאכטה 

חווית השייט ביאכטה של סימונה 

יש רגעים ששווה לחגוג בחיים. הפלגה מהמרינה בהרצליה מציעה לך רגעים מושלמים ובלתי נשכחים של כיף והנאה עם הרגשה של קפיצה קטנה לחו”ל. בים הפתוח, עם יאכטה מאובזרת ומפנקת, כוס שמפניה ביד ונוף מרהיב של אופק כחול ופתוח מול העיניים, אפשר פשוט להירגע ולשכוח מהעולם לכמה שעות.

הצוות הקשוב והמקצועי ערוך כדי לשרת אותך בכל רגע ולהעניק לך חוויה אמתית. אם יש לך סיבה למסיבה וגם אם רק מתחשק לך לשבור שיגרה, יש לנו ים של הנאה בשבילך.

לחגוג את החיים עם הפלגה במרינה הרצליה

שייט במרינה הרצליה, אחד המקומות היפים בארץ. מול הים הכחול מחכה לך יאכטה מפנקת שתיקח אותך ואת האהובים עליך למסע של כמה שעות הרחק מהשגרה. ברגע שהיאכטה נפרדת מהמזח, מתחילה חגיגה אמתית שכולה נוף מדהים, מוזיקה טובה, אוכל איכותי ואווירה קסומה.

אפשר לשכוח מהעולם ולהתמסר לפינוקים. הצוות המקצועי של סימונה השכרת יאכטות, עומד לרשותך כדי להפוך כל הפלגה במרינה הרצליה לאירוע יוקרתי ובלתי נשכח. כל אירוע מתאים להפלגה: ימי הולדת, ימי נישואין, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות או רווקים, הצעות נישואין, שיט זוגי, שיט רומנטי, בילוי קבוצתי למשפחות וחברים, ימי גיבוש לחברה ועוד. לחברת סימונה השכרת יאכטות יתרונות רבים:

  1. יאכטות חדישות רחבות ומפנקות
  2. חברה ותיקה ומנוסה
  3. סקיפרים ואנשי צוות אדיבים המשרתים אותך מכל הלב
  4. מחיריםהוגנים עם אפשרות 5 תשלומים בקרדיט
  5. היאכטות עומדות בתנאי בטיחות המחמירים של משרד התחבורה
  6. ליאכטות כל הביטוחים הדרושים
  7. שמים את הבטיחות מעל הכל

אנו מזמינים אותך להפלגה

אם יש לך אירוע מיוחד מסיבת רווקות, דייט רומנטי, הצעת נישואין או חגיגה, או אם סתם מתחשק לך לברוח משגרת הבילויים הרגילה של עוד סרט בקולנוע, ארוחה במסעדה או ישיבה מול הטלוויזיה, הצוות המקצועי של סימונה השכרת יאכטות מזמין אותך אל הפלגה במרינה הרצליה מול הנוף הקסום עם כל הפינוקים, אוכל ושתיה מעולים וים של הנאות מול הים הכחול.

סימונה השכרת יאכטות

סימונה השכרת יאכטות הוקמה מתוך האהבה לים ולאנשים. אצלנו, בטיחות היא מעל הכל והיאכטות שלנו עומדות בתנאים המחמירים ביותר של משרד התחבורה ונושאות את כל הביטוחים הדרושים. היאכטות החדישות והמפנקות שלנו מציעות לך לקחת פסק זמן מהעולם ולהפליג אתנו לכמה שעות של פינוק אמיתי בזוג, עם חברים, עם משפחה או עם העובדים שלך ביום גיבוש שאף אחד לא ישכח לך.

זה הזמן להתקשר אל סימונה השכרת יאכטות, לשמוע על המבצעים שלנו ולגלות שהפלגה ביאכטה היא לא לעשירים בלבד.

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן