מרינה הרצליה שייט יכול להתאים לכל מצב!

בין אם אתם מתכננים יום חגיגי ומיוחד לצוות שלכם ובין אם אתם מפיקים הצעת נישואין גרנדיוזית או מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת, יאכטה מפנקת היא בדיוק מה שאתם צריכים. למעשה, במרינה הרצליה שייט הוא כל מה שדרוש כדי להפוך עוד מאורע שגרתי לחוויה סוחפת, מלהיבה ומעוררת. תוכלו ליהנות מארוחה רומנטית על רקע הגלים, להרים כוסית לחיים ולרקוד להנאתכם בזמן שאתם שטים בלב הים הכחול.

חוגגים יום הולדת? שיט ביאכטה הוא יעד קלאסי

אם אתם רוצים להפתיע אדם קרוב וגם אם מדובר באירוע האישי שלכם, במרינה הרצליה שייט חגיגי ומפנק יכול לשדרג את מסיבת יום ההולדת שלכם. אתם לא צריכים לעבוד קשה מדי כדי להפוך את היום הזה להרפתקה מטריפה. למעשה, המשימה שלכם פשוטה: אתם בוחרים מי יעלה אל היאכטה ביום המיוחד שלכם, וצוות היאכטה ידאג לכל הפרטים הקטנים. זהו הצוות שישיט את הספינה כדי שתיהנו מהמים, מהשקט ומהוויר הצלול. הוא גם זה שיקשט את המקום כדי ליצור אווירת קרנבל משגעת, ובכל שלב תוכלו להישען לאחור, “לתפוס צבע” ואפילו לקפוץ אל המים כדי להתקרר מעט בימים החמים.

אירוע אינטימי יותר? צאו להפלגה קסומה

כאשר מדובר בחגיגה קצת יותר אינטימית, למשל עם המשפחה הקרובה ביותר או רק עם בת הזוג – השכרת יאכטה היא חלופה מופלאה שמשדרג את החוויה הזו. אתם יכולים להפתיע את השותפה שלכם לחיים בדייט רומנטי במיוחד בלב הים, ואין תפאורה מושלמת מהגלים והשקיעה כדי להציע נישואין. כך גם תוכלו ליהנות מארוחה טובה, להרים יחד כוסית, להקשיב למוזיקה שאתם אוהבים, לרקוד, להשתחרר וליצור לעצמכם כמה זכרונות חדשים, מתוקים ובלתי נשכחים. אתם גם לא צריכים לתכנן שום דבר, אלא רק להצטייד בבגד ים ובאווירה טובה רגע לפני שאתם יוצאים למסע.

שייט זוגי בהרצליה

גיבוש לעובדים? אפשר לשבור שגרה

אם המטרה שלכם היא לצאת מעט מהשגרה, במרינה הרצליה שייט יכול לספק מענה אידאלי. אין ספק שזוהי אווירה שונה לחלוטין מזו שהעובדים שלכם מכירים, כאשר את תאורת הפלורסנט תחליף השמש המלטפת, ואת הקירות הלבנים במשרד יחליפו השמים הכחולים. אל היום הזה הם יגיעו כשהם לא נדרשים לקבל החלטות או לעמוד בלוחות זמנים. להיפך. הם יוכלו ליהנות משקט מוחלט, מחופש בלתי רגיל ומהזדמנות אמיתית לבלות עם הקולגות שלהם באופן משוחרר באמת.

שיט במרינה הרצליה? כך תעשו את זה נכון

חברת סימונה השכרת יאכטות מציעה לכם לצאת להרפתקה מיוחדת במינה, בלי טלפונים סלולרים ובלי מסכי המחשב. אל ההרפתקה הזו אתם צריכים להגיע מתוך מטרה אחת ויחידה: ליהנות, וכמה שיותר. הצוות המקצועי שלנו ידאג להעניק לכם חוויה אולטימטיבית, עם מוזיקה טובה ואוכל משובח, עם אוכל איכותי ואפילו אבוב או מזרן ים כדי שתוכלו לקפוץ למים עם האנשים החשובים שמקיפים אתכם.

השכרת יאכטה למסיבה במחירים הכי אטרקטיביים וביאכטות הכי מפנקות

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן