שייט זוגי רומנטי ביאכטה בהרצליה – 890 שח

חבילת שייט רומנטי ביאכטה בהרצליה –  890 ש”ח

מבצע פינוק רומנטי של שכרון חושים .סימונה מזמינה אותכם להחזיר את הרומנטיקה לזוגיות.

החבילה כוללת: שייט ביאכטה בשקיעה או בכל שעה שתבחרו, יין צונן, שוקולדים, קישוט היאכטה בזר בלונים, שלט מזל טוב, שתיה קרה וחמה, שחיה עם אבוב וחדר VIP (בתאום מראש).

אם יש לך אירוע מיוחד לחגוג, שייט ביאכטה בהרצליה הוא הדרך הכי שווה לבלות עם כל מי שאוהבים. בין אם מדובר על יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, הצעת נישואין, אירוע גיבוש לחברה, בר/ בת מצווה או שיט זוגי שובר שגרה עם האהבה שלך. יאכטה יוקרתית ומפנקת וצוות מקצועי, קשוב ואדיב, יכולים להפוך כל אירוע לרגעים בלתי נשכחים של הנאה וכיף. השכרת יאכטות במרינה הרצליה, מאפשרת לך לצאת אל הים הפתוח וליהנות מחוויה שכולה חגיגה של החיים.

שייט זוגי בהרצליה  הפלגה רומנטית בהרצליה אצל סימונה השכרת יאכטות יאכטה ליום הולדת אצל סימונה השכרת יאכטות

להפוך כל אירוע לחוויה עם שייט ביאכטה בהרצליה

היום, כבר לא צריך להיות מהעשירון העליון כדי לשכור יאכטה ולשוט במימי הים התיכון לכמה שעות של בילוי והנאה. שיט על יאכטה יכול להיות אופציה מרעננת המחליפה בילוי במסעדה, בית קפה או קולנוע. הים הפתוח, הנוף המושלם, השקט האין-סופי (בים אין קליטה) והבריזה המלטפת את הפנים על סיפונה של יאכטה מאובזרת עם צוות מקצועי ואדיב הדואג לפנק אותך לאורך כל השיט והופך את החוויה שלך למושלמת.

 

אין כמו הלוקיישן הרומנטי של יאכטה על הים הפתוח כדי להציע נישואין, לשוט בזוג או לחגוג בגדול יום הולדת, מסיבת רווקות או רווקים עם מוסיקה וקישוטים לטעמך, אנשים אהובים וים של הנאות. כל היתרונות מחכים לך על אחת היאכטות של חברת סימונה השכרת יאכטות במרינה הרצליה:

  1. יאכטות חדישות, רחבות ונקיות
  2. צוות מקצועי, אדיב ומפנק
  3. החברה הוותיקה ביותר במרינה הרצליה (עשרים שנה של ניסיון באירוח )
  4. עומדים בכל תנאי הבטיחות המחמירים של משרד התחבורה
  5. כל הביטוחים הדרושים
  6. מתאים לזוג או קבוצה בכל גיל (החל מגיל 18)
  7. אוכל ושתייה איכותיים
  8. אפשרות רחצה מרעננת בלב ים (תלוי במזג האוויר והים)
  9. מחירים הוגנים
  10. ומגוון יתרונות רבים נוספים

שייט ביאכטה במרינה בהרצליה עם סימונה

אם יש לך אירוע חשוב לחגוג, אין כמו שייט ביאכטה בהרצליה כדי להפוך אותו לבלתי נשכח. הבילוי המושלם המשלב יאכטה יוקרתית, אוכל טוב, שתייה איכותית, מוסיקה טובה והמון המון ים, הוא אופציה נפלאה המאפשרת לך להתנתק לכמה שעות מהשגרה, ההמולה והטלפון הנייד (בים אין קליטה) ולהתרכז ברגעים היפים של החיים עם האנשים האהובים עליך.

מאחורי חברת סימונה השכרת יאכטות עומדת סימונה דרור, אשת ים מנוסה אשר הפכה את אהבתה לים, שיט ואנשים למקצוע. זה הזמן להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים ולצאת מהשגרה עם בילוי שכולו חוויה. המבצעים החמים שלנו מחכים לך עכשיו.

 

לפרטים והזמנות התקשרו 0522238242  או בוואטסאפ >> 

 

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן