יאכטה במרינה הרצליה

אם תמיד חלמת לצאת לשיט על יאכטה יוקרתית, בכל הנוגע להשכרת יאכטה מרינה הרצליה מציעה לך להגשים לך את החלום מתי שרק יתחשק לך: חברת סימונה השכרת יאכטות היא החברה הוותיקה והמנוסה ביותר במרינה הרצליה ומאפשרת לך ליהנות משייט במרינה הרצליה ביאכטה חדישה, מפנקת ומאובזרת עם צוות סקיפרים מקצועי וכל הפינוקים שאפשר לרצות. אז אם יש לך מסיבת רווקים/רווקות, יום הולדת, בר/בת מצווה, הצעת נישואין, יום נישואין, אירוע חברה או חשק לשיט זוגי הגעת למקום הנכון.

כיצד בעת השכרת יאכטה מרינה הרצליה יכולה לעשות לך את היום

אם יש לך מצב רוח להפלגה רומנטית, אם יום ההולדת שלך בפתח או אם יש לך מסיבת רווקות לתכנן – כל סיבה היא סיבה טובה כדי ליהנות משיט על גבי היאכטות של סימונה, אשר ייקחו אותך למסע קסום של כמה שעות הרחק מהכל. הרחק מהטלפון הסלולרי, מההמולה, מהשגרה ומהרעש אל הים הפתוח, הבריזה המלטפת והנוף הקסום. היחס המפנק, השירות המקצועי, המוסיקה המעולה, האוכל והשתייה האיכותיים הם רק חלק מהחוויה הכוללת שתהפוך לרגעים בלתי נשכחים עבורך ועבור האנשים החשובים בחייך. סימונה השכרת יאכטות במרינה הרצליה מחכה לך עם ים של יתרונות:

  • יאכטות חדישות, רחבות ונקיות
  • סקיפרים מקצועיים ואנשי צוות אדיבים וחמים
  • החברה הוותיקה במרינה הרצליה
  • הקפדה על הפרטים הקטנים
  • עמידה בתנאי הבטיחות המחמירים
  • כל הביטוחים הדרושים
  • אפשרות השכרה לזוגות וקבוצות מבוגרים וצעירים כאחד (החל מגיל 14)
  • יאכטות לכל מטרה: מסיבת רווקות/ות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, הצעות נישואין, אירועי חברה, אירועי גיבוש, שייט זוגי ועוד.

השכרת יאכטה במרינה הרצליה

לסיכומו של דבר

אין כמו שיט על יאכטה מפנקת כדי לחגוג כל אירוע מיוחד. עם בני הזוג, עם חברים ומשפחה אהובים עם או בלי סיבה למסיבה, השכרת יאכטה מרינה הרצליה בחברת סימונה השכרת יאכטות היא הבילוי הכי שווה שאפשר לחשוב עליו כדי לצאת מהשגרה.

מאחורי חברת סימונה השכרת יאכטות עומדת סימונה דרור, אשת ים אשר הפכה את האהבה הגדולה שלה לשייט, ים ואנשים למקצוע ולחברה הגדולה והוותיקה ביותר במרינה הרצליה. הצוות המקצועי והקשוב של סימונה השכרת יאכטות עומד לרשותך כדי לחגוג כל אירוע בזוג או עם קבוצה. זה הזמן ליצור עמנו קשר ולשמוע על כל המבצעים המיוחדים.

 

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן