השכרת יאכטה בהרצליה – מחירים

פעם נדמה היה שהיאכטה המפנקת שמורה לעשירים בלבד. כולנו ראינו את זה קורה על מסך הטלוויזיה, כאשר אל הסיפון עלו תמיד רק העשירים והמפורסמים. גם בירחונים השונים כיכבו בעיקר גברים ונשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה במיוחד. אלא שהיום תמונה שונה לחלוטין, וכשאנחנו מדברים על השכרת יאכטה בהרצליה מחירים אטרקטיביים הפכו אותה לחלופה מופלאה גם עבור מי שעדיין לא הגיע למיליון הראשון. למעשה, הספינה היוקרתית הזו מותאמת היטב לכל מי שרוצה לצאת אל לב הים, ולעשות את זה בסטייל. זה גם לא באמת משנה אם אתם רק מתכננים דייט רומנטי או פעילות גיבוש לחבר’ה מהמשרד.

השכרת יאכטה למסיבת רווקות או ליום הולדת

בדיקה קצרה תגלה לכם שישנם הבדלים כאלה ואחרים בכל הקשור לעלויות ההפלגה המפוארת שאתם מתכננים. אז לפני שאתם מחליטים על השכרת יאכטה בהרצליה, מחירים הם בהחלט סוגיה שכדאי להבין קצת יותר לעומק. למשל, מי שמתכננת את מסיבת הרווקות הלוהטת לחברה הכי טובה שלה, היאכטה היא דרך מיוחדת במינה לחגוג. במקום עוד צימר או דירה קטנה בלב העיר, ההפלגה הזו היא הזדמנות לשנות אווירה לחלוטין, ליהנות ממוזיקה טובה בלב הים, ובין כוסות השמפניה ומשחקי החברה אפשר גם לקפוץ אל המים. מחירה של החוויה הזו תלוי רק בך, כמובן: כמה משתתפות יצטרפו לחגיגה? כמה זמן היא צפויה להימשך? שאלות אלה ואחרות חשובות גם בתכנון אירועים מיוחדים אחרים, כמו ימי הולדת.

השכרת יאכטה בהרצליה – מחירים לכל אירוע

נניח שאתה מתכנן להציע נישואין לבת הזוג, ואנחנו ממש לא רוצים להלחיץ כמובן, ונניח שאתה רוצה לעשות את זה בדרך קצת שונה. האינטימיות חשובה לך, התפאורה הרומנטית חיונית ואין ספק שההזדמנות לשלוף את הטבעת בין הגלים ותחת כיפת השמים היא הזדמנות שצריך לנצל. כעת נותר לך רק לתכנן את הפרטים הקטנים ולקבוע לכמה זמן תפליגו, האם תשלב גם ארוחה טובה או תסתפק בשמפניה כדי לחגוג את התשובה החיובית (היא הרי לא תסרב להצעה מופלאה כזו). אלה שאלות שמשפיעות גם על מחיר היאכטה, ובהחלט כדאי לדעת מה באמת נכון לך רגע לפני שאתה מזמין חליפה ואולם אירועים.

יאכטה יוקרתית ומפנקת – עם צוות מקצועי

רגע לפני שאתם משכירים יאכטה להצעת הנישואין המלהיבה, למסיבת הרווקות או ליום הכיף שאתם מתכננים לעובדים שלכם, כדאי לבדוק קצת יותר לעומק מה אתם עומדים לקבל ואיך תיראה החוויה שלכם. השכרת יאכטה בהרצליה עם הצוות המקצועי של סימונה, זוהי ללא ספק חוויה קסומה שמצפה לכם בלב הים הכחול והשקט. עם יאכטות מרווחות וחדישות, עם שירות מסור לכל אורך המסע, עם הקפדה רבה על הבטיחות האישית שלכם ובעיקר עם תשומת לב לכל מה שדרוש לכם כדי ליהנות מכל רגע – אתם עומדים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת!

להשכרת יאכטה לאירוע שלך

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם
052-2238242



    דילוג לתוכן